Piktogram zuba i naslov „Operi me“ podsjećat će na važnost oralne higijene.
Uvod
Poražavajući KEP indeks djece i odraslih u RH ukazuje na nedostatak svijesti o važnosti oralnog zdravlja, posebice o oralnoj higijeni. Redovito, pravilno pranje zuba osnova je dobrog oralnog zdravlja. Na ovo treba svakodnevno upozoravati koristeći sve dostupne kanale, kako one tradicionalne, tako i nove, posebno osmišljene u ovom programu.
Opis programa
Kroz medijsku kampanju (tisak, elektronički mediji, outdoor) ukazivati na važnost oralne higijene. Središnje mjesto cijele kampanje je namjenska internetska stranica s jednostavnim napucima o pravilnom načinu održavanja oralne higijene.
Prepoznatljivi logotip kampanje podsjećat će na važnost pranja zuba. U suradnji s proizvođačima, logotip će biti apliciran na ambalažu raznih prehrambenih proizvoda posebice onih koje „prati glas“ da su štetni za zube: slatkiša, čokolade, bombona, sokova itd. Na ovaj način se ukazuje da se dobrom oralnom higijenom mogu eliminirati mogući negativni učinci namirnica na zdravlje zuba.